Despre frumoasele fapte şi acţiuni ce se petrec la RATBv am mai povestit în articolele:
RATBv o mare ,,la Famiglia!?” Directorul Spinean ştie de ce!
RATBv o mare ,,la Famiglia!?” Directorul Spinean ştie de ce! (II)
RATBv o mare ,,La Famiglia”? Spinean ştie de ce. (partea a III-a)
și
Adevăr și provocare sau „minciuni ordinare” vs. DEMISIE la RAT Bv
În ultimul articol reveneam cu precizări feferitor la grilele salariale de la RATBv deoarece directorul de acolo, Marian Geman, acuzase că anterioarele trei articole sunt, cităm: „dar răspunsul este foarte simplu, tot ce scrie în cele trei articole sunt minciuni ordinare …”
Atunci aminteam ce spune în ,,Anexa nr. 1 la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv începând cu 01. 05. 2023 la Litera E ( corespondent grilă salarizare ) apar categoriile Şofer Autobuz respectiv Conducător Troleibuz. Ei bine în anexa nr. 2 la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv SA, Grila de Salarizare aferentă CCM 2023 – 2025, începând cu data de 01.05.2023 la litera E sunt trecute 16 grile de angajare, începând cu 4.000, lei, urmând 4.100 lei, 4.200 lei, 4.300 lei, etc, până la 5.500 lei. Cum se fac diferenţierile? Cum vrea pixul conducerii.
Cireaşa de pe tortul (cu rahat) – specialitate autohtonă – de la RATBv abia urmează. Mai exact:
Tot în anexa nr. 2 – ciudat nu? – la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv SA, Grila de Salarizare aferentă CCM 2023 – 2025, începând cu data de 01.10.2023 tot la litera E sunt trecute 20 de grile de angajare începând cu 4.100, lei, urmând 4.200 lei, 4.300 lei, 4.400 lei, etc, până la 6.000 lei.
Acum dacă tot am deranjat mica dar meschina conducere RATBv, să revenim ce spune Anexa nr. 1 la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv începând cu 01. 05. 2023 la Litera K ( corespondent grila salarizare ) unde apar categoriile ce reprezintă conducerea.
Şi să luăm la puricat iar anexele cu acelaşi nr. de înregistrare.
Astfel, în anexa nr. 2 la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv SA, Grila de Salarizare aferentă CCM 2023 – 2025, începând cu data de 01.05.2023 la litera K sunt trecute 46 de grile de angajare, începând cu minimul de 6.000 lei şi ajungând pentru conducere la 10.500 lei.
Tot în anexa nr. 2 la Regulamentul privind salarizarea personalului din RATBv SA începând cu data de 01.10.2023 tot la litera K sunt trecute 50 de grile de angajare începând cu 6.100 lei şi ajungând, da domnule Geman, lefa dumneavoastră, la 13.000 lei. Fără sporuri.”
Ulterior am amintit de sporurile despre care dl. director Geman, ala cum spuneam contemplând de la înălţimea funcţiei sale misterele universului, nu le mai vede deşi le-a semnat”.
Am venit atunci cu aceste ptrecizări tehnice deoarece la întrebarea noastră dacă pentru cele susţinute de noi el își va prezenta demisia ( de onoare???) directorul Marian Geman ne-a răspuns că: ,,no hai să facem şi testul ăsta…eu mă bag..”
Se pare că directorul RATBv şi-a respectat parţial cuvântul. Din câte am aflat, acesta şi-ar fi dat demisia, dar nu de la RATBV – unde încasează pentru habarnism o leafă lunară de 42.000 lei – ci de la…partid şi din câte se mai spune omul se ,,gudură” acum pe lângă conducerea USR a Primăriei Braşov, respectiv vrea să intre în graţiile cuplului Coliban & Boghiu – în subordinea cărora se află regia, dar îi cam scapă limba catifelată şi pe la PSD.
Pe noi nu ne deranjează aceste răsuciri de titirez ale domnului director, dar trebuie să amintim că omul este economy, dacă nu chiar parcimonios.
A, să nu ne deranjăm. Nu cu banul public, că pentru 42.000 lei nu contează ce carnet de partid lingi. Ci pentru beneficiul propriu, că nu degeaba probabil a fost un yes-man util celor cărora le căra geanta.
Aşa că dl. Geman a decis că nu i s-au acordat suficiente sporuri, cum ar fi ,,sporul de maşină personală” şi pentru a se revanşa a decis, ca director, să-şi încarce limuzina pe banii RATBv. Vedeţi fotografiile:



Cum era, leafă mare, după buget, nesimţire pe măsură! Limuzina şmecheră pe bani publici se tine, nu ca la fraieri.
De la RATBv omul încarcă cardul şi maşina. Domn primar un încărcător de bun simţ se mai poate instala la regie. Sau ar rămâne cei de acolo fără conducere şi alte coterii?
Iulian Rinder