OPINII

De ce a sabotat mereu Scripcaru Aeroportul Internaţional Braşov Ghimbav!?

În campania din 2012, când ex-edilul Braşovului făcea tandem la alegerile pentru Primăria Braşov respectiv la şefia Consiliului Judeţean Braşov,  împreună Nicolae Ţucunel – la aceea vreme presedintele Camerei de Comert si Industrie (CCI) Brasov  –  din partea PDL anterior menţionaţii au susţinut atunci că Braşovul nu are nevoie de un aeroport mediu ca mărime, ci de unul de capacitate mică, de tip curier, unde să poată ateriza avioane cu o capacitate maximă de 50 de locuri.

Deşi milionarul Ţucunel a dispărut din viaţa publică după eşecul de la alegerile din 2012, George Scripcaru a mai rămas timp de opt ani în fruntea Primăriei Braşov, unde din bugetul anual de peste 200 milioane de euro ( deci minim 1,6 miliarde de euro în opt ani ) a investit zero fonduri pentru realizarea Aeroportului Internaţional Braşov Ghimbav, deşi instituţia pe care a codus-o timp de patru mandate ( şi jumătate în opinia noastră dacă ne reamintim că în perioada 2002-2004 s-a creat un Serviciu Public Patrimoniu în mod illegal prin care toate atribuţiile primarului Ghişe au fost transferate către viceprimarul de atunci Gheorge Scripcaru ) a investit 0 (zero) euro în proiectul de la Ghimbav.

Deşi anul trecut un contracandidat de al său i-a cerut public să spună de ce nu doreşte să deblocheze fondurile necesare pentru finalizarea Aeroportului, arogantul a mers pe proverbul că ,,tăcerea este de aur” iar aurul trebuie bine depozitat în ţări exotice…

Mai pe scurt întrebarea firească este aceasta: care a fost ani de zile interesul scipcariotului ca Braşovul să nu aibă Aeroport?

Că vroia să îi saboteze  campania lui Veştea ar fi cam ultimul răspuns. Acest fapt, al torpilării propriului coleg, este evident dacă vă uitaţi la ce s-a întâmplat anul trecut. Pentru că un eşec a lui Veştea întărea poziţia de satrap al judeţului, nu doar al municipiului, pentru buruieştean.

În schimb plictisitor de mult votatul Scripcaru, în aceea perioadă a anului trecut, înainte de alegeri, pe când se plimba prin Ţinutul Secuiesc susţinea că este o idee bună înfinţarea legislativă a acestui teritoriu şi chiar susţinea ideea ca Braşovul să fie împărţit între Ţara Bârsei, Ţara Făgăraşului, etc. Umbla anul trecut primarul ,,fisurilor anale” de la SC Primăria Scripcaru ( filiala Braşov) SA cu carioca pe harta ţării de i-ar fi făcut invidioşi pe Stalin sau Hrusciov.

Totodată, specialistul în carduri bancare exilate în off-shoruri şi emotimuci electorali se pare că le-a oferit ideea unui aeroport concurent pentru Braşov fraţilor noştrii ce au azimutul la Budapesta, respectiv celor de la UDMR. Care îl pun în practică acum. Întâmplător sau nu firma care realizează pista pentru aeroportul din Harghita oferă asfalt şi în Braşov prin una din cele două firme de casă ale fostului edil ce anual, din 2004, toacă zeci de milioane de euro ca să avem cele mai elegante gropi din sud estul Europei. Şi nu, nu mă refer de data aceasta la Butuza.

Ghici Strada noastră Euro cine este?

Dar omiţând acest amănunt semnificativ merită amintit că Scripcaru, deşi a halit ca nehalitul voturile şi banii braşovenilor, a sprijinit realizarea unui aeroport concurent pentru AIGBv. De ce? Pentru că nu a coordonat el cicuitul banilor ce au fost investiţi aici. Pentru cine nu mă crede dau două citate din fanariotul scripcariot: ,,Braşovul este al meu” ( dixit G.S. în 2012 la Mix Tv ) şi ,,cui nu îi convine să plece din Braşov” ( dixit G.S. în 2020 ).

Q.E.D

Iulian Rinder

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *